Kaj je spletni marketing?

Tokrat na našem blogu, gostimo svetovalca, ki dela samostojno dela v spletnem marketingu, že skoraj polno sedmo leto in spodaj si lahko preberete kaj je spletni marketing (predvsem iz povsem praktičnega vidika).

Spletni marketing je, po domače povedano, niz aktivnosti, ki jih izvajamo na internetu z namenom, da dosežemo svoje cilje. V primerih, ko so ti cilji povezani s komercialnimi nameni (povečanje prodaje, izboljšanje vidnosti spletne strani (SEO), povečanje ugleda blagovne znamke, itd…), je učinkovit spletni marketing tisti, ki poskuša celovito zajeto tako več različnih spletnih kanalov, kot integriran pristop pri plasiranju svojega sporočila, na enak način, čez različne spletne kanale.

Učinkovit spletni marketing ima zato najprej vrhunsko starteško zasnovo (ki zajema seznam vseh izvajanih aktivnosti, planiran budžet za izvajanje planiranih aktivnosti, načrt spremljanja in evidentiranja aktivnosti ter načrt za rast spletne strani).

Kaj je spletni marketing vs. digitalni marketing

Po eni strani, laična javnost ne loči med pojmomoma digitalni marketing in spletni marketing, a je razlika med njima, kar precejšnja. Medtem, ko spletni marketing, zajema predvsem nastop podjetja na spletu (vsebinski marketing in bloganje, optimizacija spletne strani, izvajanje plačljivih oglaševalskih kampanj na družabnih omrežjih, izvajanje plačljive oglaševalske kampanje na adwords omrežju, itd…), sodi v digitalni marketing še pojavljanje na vseh ostalih sodobnih digitalnih kanalih (izvedba vsebin nestrandardnih formatov: infografike, oglaševanje na igračarskih portalih (game adverting, affiliate marketing, …in drugo).

Dodatno:

kaj je spletni marketing

Kdaj lahko rečemo, da je spletni marketing učinkovit?

Na žalost ogromno podjetij ocenjuje, da je njihov spletni marketing učinkovit, že, ko postavijo spletno stran, a zelo kmalu ta ista podjetja ugotovijo, da samo izdelana spletna stran (ki ne prinaša novih poslov) pač ne more biti učinkovit spletni marketing.

Nato večina podjetij začne z izvajanjem najrazličnejših aktivnosti na spletu, z namenom, da izboljšajo učinkovitost spletnega marketinga. Začnejo s pisanjem bloga, začnejo z objavami na socialnih omrežjih, začnejo z izvajanjem emailing marketinga, začnejo s plačljivimi adwords oglasi in še vse ostalo.

Čez čas, spet ta ista podjetja ugotovijo, da gre v primerih plačljivih aktivnosti precej denarja, v primerih neplačljivih aktivnosti pa precej časa. In spet porečejo, da spletni marketing ni učinkovit.

Obenem, podjetja na najrazličnejših portalih berejo, da je učinkovit spletni marketing tisti, ki vztraja in dela konsistentno.

Vendar, če vztrajamo na aktivnostih, ki ne prinašajo rezultata, in celo stanejo, to ni učinkovito.

Zato je za učinkovit spletni marketing preprosto potrebno nastaviti načrt.

Sami določimo, kdaj bo spletni marketing za nas učinkovit (ko dosežemo nek cilj, točko in s katerimi aktivnostmi ta cilj zasledujemo).

Dober primer spletne strani, kateri je uspelo pripeljati in utrditi svojo pozicijo v spletnih iskalnikih, je spletna stran podjetja Steklarstvo Breg (https://steklarstvobreg.com/).  Gre za podjetje s štajerskega konca, ki se ob svoji primarni dejavnosti, ukvarja tudi s specializiranimi steklarskimi produkti po meri, kot so:

Priporočamo:

The top internet marketing strategies for your business – The balance

Oznake: kaj je spletni marketing

FoodFacts